迷你兵團 新城市廣場 MOKO新世紀廣場 一田 MINIONS Pop-Up Store

現場直擊!一田x MINIONS Pop-Up Store必買必影

熱話

廣告

一田x MINIONS Pop-Up Store已經開幕啦!係咪好心想知道有咩賣呢?小編今日就走到新城市廣場及MOKO新世紀廣場兩大分店,幫大家搵出10大必搶MINIONS精品。

 

1) 怕醜毛公仔

呢隻軟綿綿的 Minions會發聲,攬下佢仲識怕醜面紅,好打耳呀!除咗Bob,仲有Kevin同Stuart比你揀架!

零售點: 旺角及沙田期間限定店
售價:$599.9

2) 野餐必備帳幕

呢排天氣咁好,去草地野餐或者玩下戶外活動帶埋呢個Minions帳幕去就Perfect啦!帳幕有115cm x 115cm x90cm大,而且三百蚊都唔駛,分分鐘平過淘寶A貨。

零售點:沙田期間限定店
售價:$296.9(原價$329.9)

3) 鬼馬造型Minions USB (16GB)

返工返學要帶住「手指」旁身的話,呢隻攪笑造型Minions USB就啱晒。16GB容量,仲有四款比你揀,小編最鍾意Stuart O既海盜造型!

零售點:沙田期間限定店
售價:$198

 

4) 天生一對Minions對講機

Stuart 同Dave造型的對講機,按鍵即可對話,更可調校音量,戶外戶內都適用,帶去旅行就唔怕失散。

零售點:沙田期間限定店
售價:$143.9(原價$159.9)

5) 護脊Minions背包

放完暑假,準備幫小朋友換個新書包開學啦!Minions背包有Kevin同Stuart兩款可以比媽媽們選擇,仲有護脊設計添!

零售點:沙田期間限定店
售價:$395.1 (原價$439)

6) Minions傻爆生命之旅

生命之旅是一個合家歡遊戲,透過遊戲讓小朋友經歷模擬的人生之旅。今次推出的Minions版本,特設Minions造型棋仔,同幾隻傻兵經歷佢哋O既搞笑人生,小編好期待用手指夾住佢個頭行棋!

零售點:旺角及沙田期間限定店
售價:$249.9

7) 最搶手Minions出奇蛋

店員話Minions出奇蛋係最搶手,所以成日都缺貨架,粉絲見到要即刻買啦!

零售點:旺角期間限定店
售價:$8.5 (原價$8.9)

8)增髮 Minions培樂多

念及小兵們頭上得幾條毛仔,Minions培樂多幫佢哋增髮,一盒有2隻迷你兵公仔同4盒不同顏色泥膠,等小朋友可以幫小兵set個靚髮型啊!

零售點:旺角及沙田期間限定店
售價:$119.9

下頁有更多必買精品

 

9) 整蠱Minions發聲槍

呢支發聲槍只要一按鍵,就會發出放屁聲,整蠱專家必備道具之一。

零售點: 沙田及旺角期間限定店
售價:HK$299.9

10) Minions T shirt

想買Minions親子裝?咁你又點可以錯過呢批可愛嘅T-shirt呢?有不同頻色同尺碼比你慢慢揀!

零售點:沙田及旺角期間限定店
售價:HK$119(童裝 120-140);HK$129 (成人 S-XL)

 

沙田/旺角期間限定店

地點:沙田新城市廣場三期一樓/旺角MOKO新世紀廣場3樓

日期:6月29日至8月2日

營業時間:10am-10pm

查詢電話:2694 1111/2192 2388

下頁有3大必到影相位

其實除咗Pop-Up Store之外,新城市廣場及MOKO新世紀廣場都有好多迷你兵佈置,一場嚟到,又點可以唔同三位主角Bob、Kevin同Stuart影相呢?兩大商場佈置風格大有不同,新城市廣場的佈置參照電影場景,有恐龍時代、石器時代及古埃及等佈置,把電影場景重現。而MOKO新世紀廣場則帶大家走到倫敦、紐約的大街小巷。小編特登同大家走到兩個商場,揾出3大影相位,準備同Minions Out Forus Selfie啦!

3大必到影相位

1)「Minions舉牌歡迎你!」粉絲留名互動裝置

粉絲們只需在透過右邊的黑色互動裝置輸入自己的名字,便會在Kelvin手舉的歡迎牌上顯示出來,咁就可以同三位偶像拍出一張獨一無二的完美合照啦!

日期:即日起至8月2日
時間:12nn-10pm
地點:新城市廣場1期5樓

2) 健達奇趣蛋迷你兵團換領及拍攝照片

粉絲們以電子貨幣消費滿HK$500,就可以同健達奇趣蛋迷你兵團裝置合照,將相片上載至個人社交網站仲可以免費換領健達奇趣蛋迷你兵團版3蛋裝一盒。

日期:即日起至8月2日
時間:12nn-10pm
地點:新城市廣場1期1樓羅馬圓形獻技場

3) Scarlet Theatre

MOKO新世紀廣場的MTR樓層中庭位置有很多大型迷兵佈置,當中最矚目的就一定是這個Scarlet Theatre!每逢星期六舞台都會有快閃表演。另外,7月5日及7月19日下午8點都會有舞台匯演!粉絲不要錯過啦!

日期:即日起至7月31日
時間:12nn-10pm
地點:MOKO新世紀廣場MTR樓層中庭

 

撰文:Fiona Fong