陳奕迅大爆楊千嬅昔日「最慘」經歷 揭未成名前保姆車「非人待遇」
陳奕迅親述楊千嬅保姆車血淚經歷
三人在節目「星塵55」重聚,談及90年代同坐華星保姆車四出宣傳的日子。陳奕迅直言楊千嬅是三人之中「最慘」的一個,他憶述:「千嬅最慘,因為佢自己化妝要早兩個鐘起身,公司車第一個接佢,再去接Edmond,佢哋喺九龍,最後過海接我,因為『華星』喺灣仔。收工就放低我先,千嬅最後先落車,返去仲要落妝,即係最遲休息,好慘。」換言之,楊千嬅每日比其他人早起兩小時,卻是最遲收工休息的一個,日復日承受著最長的工作時間。
楊千嬅輕描淡寫回應從不覺蝕底
面對陳奕迅的「控訴」,楊千嬅只是笑著回應:「乜我咁慘咩?嗰陣唔會諗蝕底,覺得有得做就好好!」當年三人因經常一同出席各大小宣傳活動而被封「華星三寶」,這個外號源自華星前高層吳雨受街頭小食「煎釀三寶」啟發。楊千嬅1995年參加第14屆新秀歌唱大賽後加入華星,正值事業起步期,即使待遇辛苦亦甘之如飴,只求有機會被看見。
華星三寶從新秀比賽到合唱《大激想》
梁漢文1989年參加第8屆新秀歌唱大賽出道,陳奕迅與楊千嬅則在1995年第14屆新秀比賽後加入華星。三人年紀相約,90年代正值事業上升期,幾乎形影不離。1998年三人合唱可口可樂廣告歌《大激想》,拍攝當晚在西環通宵工作,楊千嬅埋位拍攝期間,陳奕迅與梁漢文蹲在電車站無聊翻閱雜誌,竟發現有報導指三人「不和」。陳奕迅笑言:「見到寫我哋『不和』,好好笑!」楊千嬅更自豪表示:「我哋好勁㗎,乜嘢舞都識跳,鳳陽花鼓都跳過!」
網民感嘆天后昔日待遇與今日地位反差極大
節目播出後隨即引起網民熱議,不少人對楊千嬅當年的辛酸經歷深感同情。有網民留言:「依家嘅天后,當年原來係咁捱出嚟」、「早兩個鐘起身仲要最遲收工,換轉今日邊個肯?」亦有人感慨:「嗰個年代啲新人真係任勞任怨,唔似依家」、「千嬅講到『有得做就好好』真係聽到心酸」。更有網民將焦點放在三人友誼上,認為能夠捱過最艱難的日子,才造就今日華星三寶之間無法取代的默契與情誼。