吳芷柔,學界男女神,協恩,金牌,羽毛球,青奧,

吳芷柔轉身變…

article

廣告

協恩中學讀緊中五嘅吳芷柔,係羽毛球港青代表,暑假嗰陣代表香港出戰青奧,仲攞咗一面混雙金牌。本來攞牌係件大事,不過媒體嘅焦點,竟然落咗喺佢喺訪問中途被人拉走,事後網民除咗聲討涉事者無禮之外,亦留意到呢個生得眉清目秀嘅小妹妹「都幾靚女!」,所以要選「學界女神」,點可能冇佢份!?

Yoyo 5歲開始學打羽毛球,11年嚟着得最多嘅,可能就係校服、運動裝同波鞋,平時出街都甚少着裙嘅佢,連妝都未化過,所以今次要佢放低球拍,轉過個Look俾大家睇吓!

齋睇相唔夠? 咁睇埋片啦! Yoyo爸爸都有份出鏡架!

冇話要讀名校至可以係「學界男女神」嘅!

只要你係中學生,你又認為自己或者身邊嘅同學仔有呢個資格,都可以自薦或推薦俾我哋!

參加方法好簡單,只要將參加者嘅姓名、年齡、就讀學校、個人專長、聯絡電話,仲有一個月內影嘅近照兩張(全身及正面),喺Sunday Kiss facebook專頁 inbox或電郵到[email protected]俾我哋,就ok架喇!

「學界男女神」,等緊你嚟挑戰!

 

 

撰文: Joanne

攝影: Simpson

攝錄及剪接: 豪

Hair:Wilson@KINGS Makeup

Makeup: Winne@KINGS Makeup

鳴謝: Daily Dolly & Rione duras 提供服裝